czwartek, 17 lipca 2008

Kółko, czyli wypad na Jasne z kumplami i lomo w ręku.

Mały lomograficzny backstage zabawy na jasnych błoniach:
modele:
- woodoo (Kieł) / przy aparacie
- Sumiso (Gregor) / ten co znowu za wysoko
"Jestem kwiat, leciutki puch
Wykonuję zwiewny ruch

Jestem trójkąt
Jestem kółko
Jestem słoń
Jestem piórko
Jestem smród
Jestem woń
Jestem czerń
Jestem róż
Jesteś pyłek, a ja kurz
Jestem farba, a ty tusz
Jestem wielkie, kolorowe bum"
Tworzywo Sztuczne - Wielki Ciężki Słoń - Kółko

3461914
no i te tandetne ptaki na błoniach

3462044
Akurat- Nuta o ptakach
"Powietrzem natchnione kosci
Ruszaja piórami w pogórzu
Jak lekko na wysokosci
W niebieskim slizgac sie kurzu

Swirem jak igla zakluta
Wdziobac sie w oblok puszyscie
O cienka wysoka nuto
Chwiejaca sie w ametyscie

Kropeczko w niebie cieknaca
Smiglym, powiewnym zygzakiem
Az oczy bola od slońca
Jakze to mozna byc ptakiem

Jak zywic sie, najesc w chmurach
I popic wiatru posoka
Jak mozna na malych piórach
Latac tak bardzo wysoko"

Akurat - pomarańcza - nuta o ptakach

3462182
3462117

Brak komentarzy: