środa, 1 czerwca 2011

S51-E

.

Simson S51 Enduro
SIMAKI.w.interia.pl


Koniec odwlekania, czas sprzedać moją krwawicę. Oryginalny ENDURO, nie jakaś przeróbka, obecnie po małym liftingu.
Mam go od liceum. Wymarzony, kupiony klasycznie na giełdzie, wypieszczony, skradziony i odzyskany dzięki Cycowi.
Służył wiernie, nigdy nie zawiódł. Czy mróz czy upał, do szkoły i nad jezioro, zawsze odpalił i zaskakiwał osiągami pomimo malutkiej pojemności.
NIGDY BYM GO NIE ODDAŁ, ale potrzeba mi pieniędzy na samochód a i tak przez wyjazd na studia nie mam gdzie go trzymać, nie mam też czasu na dopieszczenie do końca bo wymaga jedynie regulacji gaźnika i dotarcia silnika po wymianie części. Stał też kilka lat nieużywany, więc pewnie zastały mu się kości :P
Przeszedł wymianę łożysk, tłoka i cylindra na większe, także tłumika na bardziej sportowy. Stary zestaw pozwalał rozpędzać się do ok 75km/h, wciąż ma komplet w razie co ;)

Ktoś chętny? Zapraszam, do obejrzenia w ZMY. Poleci pewnie na alledrogo.
























Brak komentarzy: