sobota, 27 czerwca 2009

ojojojoj, panie, ojojojoj pani, archiwum DA :D

Takie były czasy, internet to była nowinka, którą w końcu mieliśmy w naszej wiosce w pracowni informatycznej :D, a może już w domu modem miałem, hmm, tak czy siak 0202122 roxiło.
Kupno aparatu to jak kupno samochodu, więc pobawiłem się w html i trochę grafiki liznąć trzeba było. Najlepszym programem graficznym jaki można było zdobyć to Paint Shop Pro ver.7. Pierwsze wektory, nie udane, ale i tak dzieciaka cieszyły.

Mój pierwszy profil na digarcie ~GeX3M zarejestrowany 13.11.2002 @22:18:30 zbanowany na dwa tygodnie, został odblokowany dopiero 19.08.2008, tak tak, prawie 6 lat, przez te 6 lat żaden mod ani admin nie wiedział o co chodzi i zbywał tekstem, że jest odblokowany, hmm, ja tam wciąż widziałem tekst "profil tymczasowo zablokowany" aż jeden mod pomyślał, zablokował profil raz jeszcze i go odblokował ręcznie. I co ? DZIAŁA :D , ale wróćmy do przeszłości...
Dwa tygodnie bana za niemoralne zachowanie do dużo, więc założony drugi profil ~MotaBoy zarejestrowany 16.11.2002 @23:29:29 przez jakiś czas śmigał, ale pod wpływem czasów zmieniłem go na ~F4FFiK zarejestrowany 20.10.2005 @23:20:21, taka pomyłka, impuls czasów, ale na jakiś czas stykał.

W odblokowaniu starych śmieci pomógł @michalrebilas 19.08.2008 @14:01:11 za co baaaaaaaaardzo mu dziękuję :)

a tak wyglądał digart w tamtych mrocznych czasach:

Brak komentarzy: