sobota, 4 lipca 2009

Pomidorro

Taki spontaniczny wpis dla Gregora, nie mieliśmy czasu spotkać się przed jego wyjazdem z Polski, ale rozmowy i tak i tak gdzieś by zawierały teksty o "pomidorkach", które hodowałem na parapecie lub o tych co to potrafi zostawić w lodówce, ale tylko połowę, drugą zje i postawi resztę na miejsce tą stroną nie ugryzioną, tak abym rano myślał, że mam śniadanie a tu ogryzek.
Ta pierwsza historia ma związek z włażeniem przez okna, przyciętymi łapami i pomidorkami na parapecie, ale to tajemnica i tajne informacje.
Dlatego aby pokazać mu, że mało się u mnie zmieniło, i że ja dalej mam jakieś pomidorki ;) mały pomidorowy wpis.

Dodatkowo mały test, oba szkła:
- Nikon D200,
- iso 200,
- pełna dziura f1.8,
- czas 1/800,
- statyw + wężyk,
- te same nastawy.


Sigma HIGH-SPEED WIDE 28mm 1:1.8 II Aspherical
full size: kaliber 28mm

Nikkor 50mm 1:1.8D
full size: kaliber 50mm

*) to nie jest porównanie, który obiektyw jest lepszy, to tylko test możliwości obu szkieł na pełnej dziurze, przy której żaden z nich nie ostrzy wspaniale, ale i tak i tak efekt jest zadowalający.

Brak komentarzy: