sobota, 10 kwietnia 2010

Biometar 80mm f2.8

Przybyła nowa zabawka :D :D :D

Koniec lisienia się nastał i kupiłem "Zebrę" czyli nie MC, ale co tam.
Kupiłem ją od Vermil'a Vermil @ digart, polecam jego prace. Dorzucił gratis gumiaka, którego używał z Canonem jako home made tilt/shift no i zapach mydełka Dove :D
Trochę było ją trzeba umyć i przeczyścić + wygrzebać zaschły smar i wpakować nowy, ale tak to już jest ze sprzętem jak leży w szufladzie i nie pracuje. Wewnątrz wciąż jest kurzowa konstelacja, ale tym się na razie nie martwię. Wyczyściłem co się dało i na szybko zrobiłem kilka fotek "gumiakiem".
Teraz zostało wymodelować mocowanie, oczywiście, że tilt/shift :) ale jak znam życie będzie to zwykły adapter + mieszek + tilt + shift. Jak tylko będę miał czas na wykonanie tego i oczywiście materiał to pochwalę się :) a na razie kilka fotek na szybko zrobionych tym cudem.



AAAaaa, na zdjęciach, tych dwóch ostatnich, jest mój stołowy statyw, czyli to co zrobiłem z głowicy po połamanym się nóg statywu. Idealne narzędzie do gwiazd czy biurkowego makro.

Brak komentarzy: