poniedziałek, 5 kwietnia 2010

Kameroffon 2010 - JUŻ GŁOSOWANIE !!!

Dostałem cynk, że za 3 dni, czyli 4.04, jest oddanie prac na konkurs Kameroffon 2010 – Sony Ericsson Vivaz.


Przeczytałem zasady i się załamałem :D Moja komórka to dzwonić dobrze nie potrafi, co dopiero robić zdjęcia czy filmy :D Czasu też nie miałem bo 4.04 oddać miałem rozdział promotorowi, więc ani czasu ani sprzętu, co więcej, pomysłu także. Pomyślałem, że można by postawić telefon na okno, bo wychodzić z domu nie mam jak, i nagrać co się dzieje na zewnątrz i z tego zrobić timelapse.

Wyszło co wyszło, jakościowo dupa, pomysł też, za to muzyka podoba mi się najbardziej :D



W konkursie mam kilka faworytów, także już wiem, że osiągnąć miejsca już nie mam szans, tamte projekty wymiatają :D

=========================================================

JUŻ GŁOSOWANIE !!!


Przedstawię krótko i zwięźle :)

Tutaj jest link do konkursu i filmików nadesłanych na konkurs: PRACE NA KONKURS

Ja też wysłałem swój:
"Monotonia" [Autor: Brzydki_zły_i_szczery, Szczecin]
Krótki film z codziennego, monotonnego, osiedlowego życia.
link : MONOTONIA na YT
Jaki jest, taki jest :P czasu nie było ani na kręcenie, ani na montaż, sprzęt też do dupy, dlatego brałem udział aby wygrać jakiś nowy, mój stary to już nawet zacinać się przy rozmowach potrafi :P
Liczę na wasze głosy :) W nagrodę nie przewiduję kupienia każdemu po Bosmanie czy Lechu, czy innym piwie bo mnie nie stać, ale osobiście podziękuję jak tylko spotkam się z daną osobą.

Do głosowania nie trzeba nigdzie się logować, wystarczy wejść tutaj : TUTAJ GŁOSUJEMY , wybrać w formularzu odpowiedni filmik i podać swój mail, na mail przyjdzie potwierdzenie i tyle :D

Nie namawiam na głosowanie SMSami bo to nie Big Brother i nie będę zmuszać do sprzedaży żyrandoli rodzinnych aby wygrać. Poniżej wkleiłem co to oni napisali:
JAK GŁOSOWAĆ?
Poprzez formularz Głosowanie SMS
- Poniżej zaznacz swojego kandydata
- Wpisz swój adres email i kliknij głosuj
- Odbierz emaila i potwierdź swój głos

- Wyszukaj swojego kandydata
- Wyślij sms z kodem kandydata na numer 71051 (1,22 zł z VAT)


Jakby ktoś był rozrzutny to "Monotonia" : SMS o treści KAM.25 Ale sensu nie ma tak głosować.



Z góry dziękuję wszystkim za pomoc :)

Brak komentarzy: